За свободното време, цигарите и приятелството.

Posted: July 29, 2008 in Reflections

Винаги съм бил чувствителен на тема приятелство.

Така и не успявам да откажа цигарите.

Свободно време нямам.

Всички знаем, че е много трудно да живееш “правилно”, може би трябва да поясня – ако имам два свободни часа, недовършена работа и абсолютно никому ненужен филм за изглеждане – кое ще да е правилният избор? Ако бях приключил с цялата си недовършена работа може би щях да съм далеч по-богат, далеч по-скучен и нямаше да размишлявам върху тъпотии.

И аз имам кредити, работа и проблеми, но не мога да разбера защо трябва да говоря за тях. Къде останаха Властелинът на пръстените, циците на Цвети от Младост 2, или даже „… ти мен уважаваш ли ме?”?

Та за приятелите ставаше дума. С течение на времето те неминуемо намаляват. Старите приятели не са интересни като новите. Новите никога не са близки като старите.

Докато пишех това словоблудство – пуших през цялото време и си мислих за Цвети от Младост 2.

Comments
  1. marsian says:

    Това е трети пост. Означава, че вече няма връщане, така че зарязвай приятелите и цигарите и започвай да блогваш по-… ъъъ… настървено?
    Чете ми се.
    Благодаря предварително.😀

Leave a Reply

