R.I.P. Ronnie James Dio

Posted: May 17, 2010 in Homeless

В 7.45 ч. в неделя, 16 май 2010 г. спря да бие сърцето на най-великия Метъл вокал, човекът изградил през десетилетията от творчеството си лицето на рок и метъл музиката. Отиде си Роналд Джеймс Падавона, фронтменът на THE VEGAS KINGS, ELF, RAINBOW, BLACK SABBATH, DIO и HEAVEN AND HELL. Няма човек, който да е свързан с Метъл музиката, и който да не изпитва тъга в този ден! Лично за мен точно DIO бе групата, която ми отвори музикалните хоризонти и ме спечели завинаги за света на рок музиката. Много добре си спомням момента, когато през 1988 г. си купих издаденият от БАЛКАНТОН на плоча албум на DIO от 1984 “The Last In Line”. От този момент насетне за мен нямаше съмнения кой Глас ще кара същността ми да се чувства най-добре и да иска нещо повече. През следващите години бях толкова обвзет от любимата си група, че всичките ми приятели ме наричаха Дио-то и понякога още го правят. През годините съм имал много други любими групи, но винаги когато чувам уникалния глас на R.J.Dio, той ме връща в “добрите стари години” и така никога и не успях да го усетя като демоде. Ужасно съжалявам, че така и не успях да го видя на живо, а имах толкова възможности! Днес докато четях съболезнователните писма на приятелите, колегите и феновете на рок легендата почувствах, че съм загубил нещо лично и скъпо.

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/

Рони, ти завинаги ще си останеш в сърцата и (д) ушите ни! И понеже си Dio della Мetal (от итал.ез. БОГ на Метъла ) няма да те почитаме с мълчание, а ще се наслаждаваме на огромното и прекрасно музикално наследство, което си ни оставил за над 50-те!!! си години творчество!!!

ПОЧИВАЙ В МИР!

Leave a Reply

